Waarom een verhuisregisseur?

Verhuizen is enorm veel werk. Het is vaak een stressvolle periode, die veel tijd en energie van je vraagt. Tijd en energie die er soms simpelweg niet is, of die je liever anders besteed. Besteed jij je tijd en aandacht liever aan je gezin, je werk, of je bedrijf? Heb je wegens omstandigheden niet de ruimte of mogelijkheid om alles zelf te doen? Of ben je “opgezadeld” met andermans verhuizing?

Geen probleem. Ik ben er dol op en neem de verhuizing graag voor je uit handen! In het bijzonder interessant wanneer je:

  • … er alleen voor staat
  • … een druk (gezins-)leven hebt
  • … niet wilt dat je werk onder de verhuizing lijdt
  • … je omzet & klanten op niveau wilt houden (als je ondernemer bent)
  • … andermans verhuizing moet regelen (bijvoorbeeld die van je ouders)

Wat kan ik voor je doen?

In 3 stappen zorg ik ervoor dat jij zorgeloos kan verhuizen. Ik verzorg een stressloze voorbereiding (stap 1), begeleid de verhuizing zelf (stap 2) én zorg ook na de verhuizing nergens meer omkijken naar hebt (stap 3). Het liefst neem ik alles voor je uit handen. Als je liever een deel uitbesteed, is dat ook mogelijk.

Stap 1: Een stressloze voorbereiding!

Planning & coördinatie
We bespreken uitgebreid al je wensen. Ik maak een goede planning en zorg dat we niets vergeten. In de nieuwe woning neem ik je al het werk graag uit handen. Ik stuur de schilder aan, laat de tuinman binnen en zorg dat de vloeren gelegd worden en de gordijnen tijdig worden ingemeten en besteld. Ik ben het aanspreekpunt van iedereen en ben aanwezig voor alle afspraken. Ik werk samen met professionals die hun afspraken nakomen, zodat alles vlekkeloos verloopt en op tijd klaar is.

Inpakken & schoonmaken

Een paar dagen voor de verhuizing pak ik alles in. Zo verloopt de verhuizing super efficiënt en zit je niet wekenlang tussen de dozen. Je werk, jouw gezin en je sociale leven draaien lekker door en krijgen alle aandacht die het verdient. Ik zorg ervoor dat de nieuwe woning fris en schoon is, zodat jullie er na de verhuizing direct kunnen overnachten.


Stap 2: De verhuizing

Beleef de meest relaxte verhuizing ooit!

Ga lekker een weekendje weg, een dag naar de sauna, of vermaak je in de Efteling. Ik zorg dat de verhuisdag op rolletjes verloopt. Al jullie spullen worden (i.s.m. een verhuisbedrijf) professioneel ingeladen en vervoerd. Ik zorg dat ze direct op de juiste plek staan, zodat je zelf niet hoeft te sjouwen en ook je vrienden en familie niet onnodig te belasten. Die heb je pas nodig bij de housewarming 😉

Als je thuiskomt staan alle meubels op de juiste plek en alle dozen in de juiste kamer. Je bed is fris opgemaakt, de wasmachine is aangesloten en in de keuken en badkamer liggen de eerste gebruiks-spullen voor je klaar.


Stap 3: DE GRAND FINALE

Zorgeloze start van het nieuwe avontuur.

Als je wilt, ontzorg ik je ook volledig ná de verhuizing. Zo voorkom je, dat je nog maanden tussen de dozen zit en een eindeloze to-do-list jouw agenda blijft bepalen.

Ik zorg ervoor dat in je nieuwe woning alles lekker op zijn plek staat. Van het servies in de keukenkastjes tot de kleding in je kledingkast. In overleg werk ik samen met een styliste, een klusjesman en andere professionals. Je lampen en schilderijen worden opgehangen en de televisie is aangesloten. Zo kun je meteen van je nieuwe woning genieten. Klaar voor de housewarming 🥳

Je oude woning wordt piekfijn opgeleverd. Ik zorg voor de laatste klusjes, de eindschoonmaak en het afvoeren van afval en oude spullen. Jij hoeft alleen de sleutel nog maar over te dragen.


Meerwaarde van deze 3 stappen zijn:

Stap 1

  • Je zit niet lang tussen de dozen.
  • Het gehele voortraject wordt opgepakt.
  • Er is een duidelijke planning en ik begeleid jullie door alle fases heen.
  • Je hebt geen omkijken naar verhuisdozen en de juiste inpak materialen, aangezien ik die voor je verzorg.
  • Er wordt zorgvuldig en gestructureerd ingepakt, met een fijne stickersysteem.
  • Jullie nieuwe woning wordt instapschoon en fris aangeboden.
  • Je hoeft alleen kleuren/materialen uit te kiezen voor vloer, muur of gordijn. Verder heb je geen omkijken naar de bedrijven die aan het werk gaan in je nieuwe woning.

Stap 2

  • Geen stress tijdens de meeste stressvolle dag, maar heerlijke ontspanning!
  • Alle meubels komen op de gewenste plek te staan.
  • De dag loop georganiseerd en efficiënt.
  • Hierdoor werkt het ingehuurde verhuisbedrijf vaak ook efficiënter.
  • De eerste gebruiksspullen plaatst ik al keuken en badkamer, zodat daar direct gebruik van gemaakt kan worden.
  • De wasmachine wordt aangesloten en de bedden worden al opgemaakt. Dit zodat bij thuiskomst er al lekker geleefd en geslapen kan worden.

Stap 3

  • Binnen een week zit je in een huis dat helemaal af is.
  • Je zit niet nog 3 maanden in een chaos.
  • Alle verhuisdozen zijn weg.
  • Je hebt geen omkijken meer naar de oude woning.
  • Geen lange taken/to do lijst meer.

Vrijblijvende kennismaking?

Wil je weten wat ik voor je kan betekenen? Laten we dan vrijblijvend kennismaken. Neem contact op voor een afspraak!